最近、注文が急増しています。 納期は1〜3日遅れる場合がございます。

基板クイック試作

カスタム基板試作サービス

Sales Representative / After Sales is not responding to me. What should I do?

1. It may be because of the anti-spam mail system to play a role, the mail block or sent to spam, please take the initiative to send a feedback.

 

2.If they has not responded within a reasonable time frame and if your query concerning to an order, you can:

 

a. Contact service@pcbway.com or feedback@pcbway.com for feedback.

b. Open a dispute

If you’re not satisfied with an order or it has not arrived, you can apply for a refund by opening a dispute. Please make sure you do this within the Buyer Protection period.

Click here to open a dispute.

 

Please click the Chat Now button (at the bottom of this page) to chat with our Customer Service Team.


コメント (0)
注:このメッセージは、PCBWayとお客様との間の毎日の通信専用です。 応答は非常にタイムリーではありません。
緊急の質問がある場合は、セールスマンにお問い合わせください!
アップロードできるファイルは合計で1つのみです。 各ファイルは2MBを超えることはできません。 JPG、JPEG、GIF、PNG、BMPをサポート